pandangan orang

laen orang laen ragamnya..sama jugak dengan pandangan..laen orang laen pandangannya..dan rasanya setiap orang yang come out dengan pandangan yang berbeza itu,they hve their own reas0n..

j0m fya share skit pasal kes pendapat2 niAl kisahnya fya tengok d fb..one of my friends said something yang bunyinya lebih kurang macam ni


 ada yang berdoa di facebook dan twitter. Tapi, bukan ke sepatutnya doa tu conversation kita dengan Allah which should be private? "

antara comments yang fya nak copy paste kat sni :-

"lagi ramai yang aminkan,insyallah lagi mudah doa tu sampai ke Loh Mahfuz. Sebabnya doa kita hamba biasa2 ni kadang2 xlepas pun di lapisan langit Allah. Berkat amin hamba2 yang luar biasa mungkin boleh tumpang berkat mereka.wallahualam.."

dan setelah banyak comment2 yang diterima,empunya status ni pun mohon maaf,dan katanya itu adalah persoalan yang bermain di mindanya..oo..alkisahnya begitu rupanya..

bagi fya..betol juga cakap orang yang membalas post insan tersebut..kita share doa kita dengan umum..dengan harapan ramai yang mengaminkan kita..bila dia baca doa kita..sama macam dia mendoakan dan mengaminkan doa kita. 

Dan insan yang post "pasal doa itu bukan ke sepatutnya antara kita dengan Allah" dia juga tidak salah..dan kita jangan nak menilai orang itu..macam dia cakap..itu persoalan yang bermain d minda dia..jadi dia post di fb nya..maka kat situ sesiapa yang tahu jawapan ble terus komen dan share jugak =)




sentiasalah kita berfikiran positif =)

No comments:

Copyright to La Belle Fya
Designed by UMIESUEstudio 2015