kaya=bahagia?

m0rning sumer..waa..bestnya bila bangun teng0k da cerah..slu bangun gelap lagi..btl tak?
alkisahnya fya ambik cuti arini..jap g g jemput akak angkat..dia ada interview..


ok dalam tengah blogwalking..fya terbaca 1 n0te *credit to http://bonekadalamchermin.blogspot.com
actualy fya suka bl0g sys nih..sys da lma follow n upanya sys ni mrupakan knalan rapat kepada manager tempat fya keje..xdapat nak cakap apa y mbuatkan fya sangat2 tertarik..mybe bahasa atau lukisan atau...if k0rang nak tau sila la klik link y fya kasi kat atas tuh..


ok dpendekkan cita fya nak share note kepunyaan sys tu..
credit to bonekadalamcermin.blogspot.com
HIDUP XPERLU KAYA UNTUK BAHAGIA fya sangat tertarik dengan ayat tu..


Hidup kalau kita terlalu kejarkan harta nti terabai perhatian dan kasih sayang pada family/anak - anak..myb hasilnya nanti anak mberontak ke kes lari rumah ke lari ik0t b0ypren ke etc.And silap2 diri sendiri pun terabai..mybe dari segi kesihatan ke..


M0ney is n0t everything but its imp0rtant
s0 bpegang pda ayat tu..xkesahlah kita ni kerja kuat mcm mna pun,tapi jangan sesekali kita mengabaikan orang2 yang sayang kita n yang kita sayang..sebab..klau kita xda duit..nti if orang tersayang sakit ke..cam na kita nak bawa g berubat..t0l tak?


1 lagi pasal pangkat dan darjat
ade orang terkejar2 pangkat..nak lebih dhormati mungkin..but for me..klu kita h0rmat 0rang, f0rsure orang akan h0rmat kita juga..klu kita h0rmat n 0rang xh0rmat kita balik..itu senang jea..kasi penamp0 laju2 hehe..


aritu fya ternampak pic entah sape y post..pic tudia buat miskin kaya part atas..part bawah kubur (tapi cari2 nak msuk lam blog xjumpa :-( )..so..ape yang fya faham..miskin or kaya nti bila da meninggal..kubur sma dalam sama saiz..yang ukur saiz tu amalan kita dengan Allah..ait..cam ustazah lak kan fya ni? hehe..just share.. ;-)

No comments:

Copyright to La Belle Fya
Designed by UMIESUEstudio 2015